امید خورشیدیOmidkhorshidi124 1 سال قبل

سلام آقای زارع. من یه مدت قرص میخوردم حالم خوب شده بود بعد چون احساس می‌کردم حال واقعی نیست می‌گذاشتم کنار. چند مرحله این قضیه پیش آمد هر سری 4تا5ماه.سری آخر که رفته بودم پیش دکتر کلیپی که شما درمورد این چیزها صحبت کرده بودید را بهشان نشان دادم وگفتند هرکسی شرایط خودش را دارد و دلیل نمی‌شود یکی با دویدن حالش خوب می‌شود  ولی یکی دیگه نه. واینکه الان دارو گرفتم دو روز میخورم بعد پشیمون میشوم ودکتر یگوید اینجوری بدتر عذیت میشوی و گیج میشوی چون بدن دو خودشو گم میکنه و اینکه من داییم قبلا با همه درگیر میشد و دعواهای شدید می‌کرد  وچند سری باشیشه زده بودنش اما میگه از اون موقع که رفتم دکتر و دارو خوردم روز به روز دعوا ها کمتر شد دکتر می‌گوید ما میخ. واهیم فرد بجای اینکه از فعالیت عادی خود بماند واز جامعه فاصله بگیرد بتواند بر اینها غلبه کند در ضمن من فقط روزی  1عدد سرترالین میخوردم

1 پاسخ
کوثر سلمانیسلمانی عضو سایت 1 سال قبل

سلام دوست عزیز…
ما تا حدالامکان توصیه میکنیم که دارویی مصرف نشود چون خود داروها پر از عوارض هستند و خودشان به نوعی باعث صدمه هستند واثراتشون موقتی ومسکن هستند 
توصیه ما این هست که با روش های طبیعی درست است دیر به نتیجه می رسید ولی علاوه بر بدست آوردن  سطح انرژی بالا هیچ نوع عارضه ای نخواهد داشت ، فقط باید صبوری کنید ، البته باز برمیگردد به باورهای ذهنی شما نسبت به روش درمان در آخر قرص را آخرین گزینه بگذارید نه اولین گزینه درمان